Followers

Saturday 9 July 2011

Berilah aku perkara yang paling sukar..aku akan belajar..

        Aku memang baru sangat dalam dunia blog.. Sebelum ni aku buat blog saje saje..Tapi kebelakangan ni aku macam suka sgt post entry kat sini.. Tapi faham faham jelar.. Blog aku masih ‘kosong’.. aku tak pandai mereka reka ayat yang ‘catchy’ mcm korang.. Bila baca boleh ternganga mulut!! Blog aku pun tak kemas lagi.. Maksudnya? Banyak lagi yang perlu aku belajar..

        Hmmm..BELAJAR. Bagi aku belajar tu satu proses tanpa henti.. Aku teringat kata kata andrea hirata dalam novel Cinta Di Dalam Gelas..”berilah aku perkara yang paling sukar.. aku akan belajar!” Ternyata telah menjentik hati aku.. Mengebu lak rasa hati.. Cuba korang sebut ulang ulang kali..tak kisah lah apa pun intonasi korang.. Lain tak rasa? Rasa macam nak sambung belajar balik kan kan.. Hehe..

        Kehidupan itu sendiri  pun satu proses pembelajaran.. Jatuh bangun kita memberi pengalaman yang amat menakjubkan..Kita belajar untuk bertahan dalam menghadapi cabaran.. Aku harap aku pun mampu bertahan di sini..Of coz dengan bimbingan dan sokongan dari korang lar..

        So korang korang tegur dan komenlah apa yang korang rasa perlu aku perbaiki.. Aku tak kecik ati.. Biasalah,orang  tengah belajar tak boleh bodoh sombong.. kan kan?





Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...