Followers

Tuesday 19 July 2011

Hanya Lambat Sesaat

Assalamualaikum..

Hai semua.. Selamat pagi.. Dah breakfast? Jangan skip breakfast kerana ia membekalkan tenaga untuk sepanjang hari..ok?! Kalau tak, for sure tengah hari nanti korang akan makan banyak.. Not good for your diet!! Ewahh..!!

Actually, hari ni aku rasa macam nak demam.. So dalam fikiran aku dah draf nak MC je hari ni.. Dalam dok fikir fikir tu, tetiba aku received sms.. Halamakkkk.. Sms dari HOD aku lar..bagitau yang dia mc sebab demam.. Aduihhh..aku terlambat satu saat.. Tu lah.. Moral of the story, buat keputusan tu jangan terhegeh hegeh.. Lainlah kalau keputusan tu melibatkan hidup mati kita.. Hehehe.. Sekarang aku ada kat ofis menyiapkan kerja yang tak pernah selesai.. Have a great day,everyone!!


Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...