Followers

Sunday 3 July 2011

Bila saya stress...

Bila saya stress..

Secara otomatiknye saya akan makan coklat tanpa henti..sehingga gigi jadi ngilu.. Time ni coklat adalah salah satu must-haves items..makan pun tak nak pelawa orang.. hihihi.. buruk perangai kan time stress ni.. makan coklat pun tak mampu nak bagi senyuman manis..Haaihh.. Coklat lak pelbagai jenis.. Dari cadbury sampai ke kinder bueno.. Mereka mereka ni senang dijumpai di dalam beg, meja, peti ais dan...bawah bantal..hak hak hak.. selekeh!!!

Bila coklat tak leh tolong...

Saya akan berkelakuan seperti orang gila.. Saya akan membaca tanpa henti.. Apa apa saja bahan bacaan akan saya baca.. berenti time nak solat dan makan jer.. Gilakan? Kadang kadang sampai naik pening.. Sampaikan bila baca novel aku boleh gabungkan cerita kedua duanya jadi satu novel baru.. Uiihhh dasat!! Kononnya dengan cara tengelam dalam dunia bacaan saya boleh lupakan stress saya.. Saya fikir saya boleh bahagia dengan cara tersebut.. Rupa rupanya tak jugak...

Bila membaca pun talk leh jalan...

Saya akan mengadap PC 24 jam termasuk PC di tempat kerja.. Berfacebook, blogwalking, tinggalkan komen..like sume status kawan kawan.. Pastu berchatting *sebenarnya saya tak suke chat!!*.. Dan yang tak boleh diterima ialah saya akan update status 20 minit sekali.. Huuu.. Orang pun takut dah nak baca wehh..

Itulah saya bila saya stress..


Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...