Followers

Saturday 30 July 2011

Maafkan Saya..*bukan versi apek*

Assalamualaikum


Errmmm... Lusa kita dah puasa dah.. So harap harap puasa kali kita lebih bermakna.. Erkkk,apsal aku guna ayat tu..Ok,maksud aku lakukan ibadah puasa kita ni dengan bersungguh sungguh untuk merebut pahala yang tak terkira besarnya.. Allah hadiahkan bulan ramadhan untuk kita merebut peluang meraih pahala sebanyak banyaknya.. Inilah tanda kasih sayangNya..


So korang..sebelum tu aku nak mintak maaf andai aku buat korang terasa.. Kalau takde bagusla.. Itulah yang aku nak elakkan.. Biar hati aku yang sakit tapi bukan hati korang.. Memang payah nak jaga hati semua orang kan kan kan.. Tapi tulah.. Kalau tak sakitkan hati orang bukan manusia namanya kan?! Chiaowww...







Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...