Followers

Sunday 3 July 2011

Hari Ahad yang mendung..

Assalamualaikum...mendung kat KL.. Hari Ahad cenggini mesti mendung beserta angin sepoi sepoi gitu.. Best!! Tenang je rasa.. Kalaulah aku ada kat kampung time camni mesti aku dah tak nak balik ke kota yang penuh dugaan ni.. Cewahh!! Oklah, Ada sorang kawan ni dia perasan yang post aku kat FB tu beberapa kali menjurus ke arah topik bermadu/poligami.. Actually apa saja yang aku post kat situ tak delah sangat ada kene mengena dengan kehidupan harian aku.. Selalunya bila aku baca post kawan kawan atau lepas baca magazines ke, novel ke, mesti aku nak post something.. Tapi biasalah kan FB.. Space terhad so citer pun sekerat.. Bila dah macam tu nampak macam kita punya luahan rasa jer kan kan.. Tapi memang ada post aku tu untuk 'orang sana'.. Hehehe..Yang mana satu..? Tak leh cakap!! Nak tau jugak? Kalau nampak post rindu rinduan tu..itulah dia.. Sape yang tak rindu beb.. Jauh tu.. Biar jauh dimata tapi dekat di hati.. Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...