Followers

Wednesday 27 July 2011

Hanya Kerana Lelaki Itu...

Assalamualaikum

*entri yang jiwang tak karat*

Aku tak pernah lagi buat WW.. Asal hari Rabu je aku mesti ada benda nak cerita.. Next wednesdaylah.. Haha..camtulah on and on.. Errmm..nantilah.. Lagipun aku takde gambar nak letak.. Takkan nak letak gambar sendiri yang comel tu.. Nanti ada yang komen perasan lak..

Aku suka post entri.. Aku lagi suka kalau korang baca,baca dan baca lagi.. Hmmm..nasib baik aku tak biar blog ni berdebu karat.. Aku patut ucapkan terima kasih pada someone tau.. Someone yang buat aku bukak balik blog ni..

'Someone' yang selalu ada dalam hati tapi sampai sekarang aku susah nak faham dia.. Apa ada dalam hati dia.. Someone yang buat aku pandang langit nampak biru tapi sesaat kemudian buat aku rasa macam nak tendang dia sampai ke langit.. Siapa dia sebenarnya...?

Meh aku story sikit pasal dia.. Boleh? Dia ni fanatik bola.. Aku kenal The Red Warrior pun dari dialah.. Mana aku kenal dia? Dari FB lar..dari mana lagi.. Sekarang mana ada dah scene langgar tembung pastu kertas terabur kat lantai..then sama sama kutip sambil bertentang mata bagai.. Takde takde.. No such thing anymore..Ceeewah!!

Aku selalu hilang sabar kerana dia asyik cabar prinsip aku.. Buat aku rasa menyampah sangat kat dia.. Time tu aku dah tak nampak lagi dah langit itu biru.. Yang aku nampak, aku tendang dia sampai langit.. Agaknyalah orang aktif politik sikap dorang memang cenggini.. Always see the grass greener on his side.. Opsss..actually aku tak nak prejudis tapi tercakap jugak..sorry!

Then suatu hari tu dia betul buat aku hangin satu badan.. Sampai aku rasa tak nak kawan dah ngan dia.. Ye ke? Ok fine, awak tak suka apa saya buat tak aper.. Dalam aku layan perasaan kecik ati tu aku terbukak blog sendiri.. Eh eh,boleh bukak lagi lah...yippieee!! Aku pun buat entri demi entri.. Best pulak.. Then blogwalking bagai.. Whoaaa begitu seronok aktiviti aku sekarang.. Inilah yang aku buat..mesti nak post entri walaupun syok sendiri..

Untuk lelaki itu, aku tak berkesempatan nak ucapkan terima kasih.. Mungkin satu hari nanti.. Walaupun dia kerap menggugat kesabaran aku, dia tetap ada tempat di hati aku.. Apa apa pun koranglah yang paaaaling banyak bagi sokongan kat aku dengan membaca setiap entri aku...Walaaa..korang memang superb blogger!!! And pada yang bukan blogger, korang memang best sebab rajin singgah blog aku..(statement perasan..boleh gitu? hehe..) Esok kita jumpa lagi ek.. Daaaa..

p/s: aku takde benda nak cerita sebenarnya *buat masa skrg*.. Kan elok aku buat WW tadi.. cittt!!! Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...