Followers

Tuesday 1 November 2011

This Is The Real Me!!!


Assalamualaikum..

Hai people..

Okey,  salah satu masalah aku semalam dah selesai..  Ringan sikit kepala aku..  Inilah jalan yang terbaik.. Firm!!  Itu yang perlu..  Memang susah untuk buat keputusan..  Tapi aku patut tunjukkan ketegasan aku.. Biar dorang tahu aku pun tak suka dengan apa yang dorang buat..  Kalau selama ni aku masih bertolak ansur,  sekarang aku perlu ada pendirian..  Kalau sebelum ni aku menahan hati dengan sikap dorang,  sekarang aku boleh buat tidak peduli dan walk away..  Mungkin mereka lupa mereka berkawan dengan siapa..  Biarlah dorang kata aku ego dan tak ada perasaan.. Sesungguhnya aku memang begitu orangnya cuma bila aku menghormati perhubungan persahabatan, aku ketepikan ego aku..  Kalau respect dah tak ade tak guna terus berkawan.. Kerana intipati relationship itu sendiri adalah Respect & Understanding.. Aku tak rugi kalau aku kehilangan kawan yang tidak reti menghargai kawan yang lain..


Entri aku pendek je malam ni..  Aku doakan yang terbaik untuk dorang..  Errrr,  kenapa aku guna kata ganti diri dorang ek? Padahal sorang je..  Baru perasan.. Musykil Aku!!!  Malam ni nak sambung baca novel..  Pada korang, enjoy life!!!  Just respect, respond, relax.. (teringat rancangan 3R dolu dolu..)

Good night (kali ini aku eja dengan betul..)




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

1 comment:

  1. sebelum tidur kena maafkan semua orang :)

    jemput singgah ke www.kisah-dan-kasih.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...