Followers

Saturday 5 November 2011

BEN ASHAARI: BEN ASHAARI dan Blogger Pilihan





Hai korang sekalian...

Kenapa tak tido lagi ni?! Oh,okey..awal lagi rupanya..(sambil tengok jam).. Sebenarnya aku cadang tak nak update blog malam ni.. Aku macam nak kena migrain.. Sakitnya sampai ke gigi.. So sekarang aku dah keliru, aku sakit kepala ke sakit gigi.. Adeh... Aku pun buat keputusan berblogwalking tanpa menyedari apa yang dah berlaku kat blog aku sendiri..(sadisnya!!! blog sendiri pun tak tau kisah...)

Bila aku kembali ke tempat aku sendiri (blog aku le), aku perasan ada sesuatu yang berubah dengan ketara untuk beberapa jam ni.. Follower aku & statistik aku malam ni.. Apa yang menyebabkab perubahan ini??? Aku perasan jadi agen CSI jap tadi.. Owwhhhh..ini sebabnya..



Jumaat, 4 November 2011


BEN ASHAARI dan Blogger Pilihan


image


Mesti tertanya kan , kenapa dia ?  Maka jawapan aku ..

“saya hanya wanita biasa dengan satu kehidupan yang sederhana .. ingin memiliki blog yang mampu memberi manfaat..kalau bukan untuk orang lain,untuk diri sendiri pun dah cukup .. saya sgt suka ayat "berilah aku perkara yang paling sukar..aku akan belajar"..itulah saya.. “



"Thank you very muchieee" Ah Ben..




p/s: terus sakit kepala aku hilang.. :)




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...