Followers

Sunday 13 November 2011

Jangan Berdukacita - Terima Kasih



Bila kamu hulurkan cintamu, aku menolak kerana khuatir akan terluka lagi.. tapi kamu pujuk aku, "saya akan cuba bahagiakan awak..saya tak akan buat awak menangis lagi.."

Bila aku kata aku tak mahu berjanji dan memberi harapan, kamu kata, "saya sanggup tunggu hingga awak terima saya"

Bila aku masih bersedih mengenangkan kekecewaan lampau, kamu kata, " mulakan hidup baru, lupakan kesedihan itu, beri peluang untuk saya mengembirakan awak.."

Bila aku mula buka pintu hatiku dan biarkan kamu masuk ke dalamnya, hanya kamu yang ada di situ..

Tapi aku tidak menyangka, kamu sekelip mata berlari keluar dan menghempas pintu itu.. sehingga terasa gegaran dan hempasan itu pada hati aku.. membuatkan hati aku luruh jatuh tanpa sempat aku menahan..

Dan seketika kamu berpaling pada aku, kamu kata, "La Tahzan.. Binalah kebahagiaan.."

Alangkah baiknya kata-kata La Tahzan itu yang kamu berikan pada aku dulu, bukannya harapan dan kasih sayang..


p/s: bila kamu melangkah pergi, aku terkedu..




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

3 comments:

  1. oh dunia ini penuh kepalsuan..
    oh mungkinkah tiada keikhlasan..
    apakah ini satu pembalasan..
    kusedar kebesaranmu tuhan...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...