Followers

Wednesday 9 November 2011

Bila Aku Mula Sayang Kamu





Hai people..


Remind yourself that it's okay not to be perfect. Ini aku ambik dari sini.

Fine... Hari ini hari yang tak menyeronokkan.. Dan hari ini hari Rabu.. Aku tak pasti ini hanya mainan psikologi atau hari Rabu memang bad day aku.. Entahlah.. Tak ada kebetulan tapi sudah tentu ada hikmah yang tersembunyi.. Cuma aku yang tak nampak.. Separuh hari aku berlalu dengan hati yang tidak tenang.. Semuanya disebabkan DIA.. 

Empat lima hari ni aku perasan yang dia terbeban dengan masalah.. Masalah dalaman @ hati yang tidak tenang.. Secara tidak langsung turut melibatkan kelancaran relationship yang sedia ada.. Aku tak tau apa yang perlu aku lakukan untuk menenangkan dia.. Kerana aku seakan akan turut terhukum dengan apa yang dia lalui dan rasai sekarang.. Kalau perempuan, bolehlah aku anggap fasa bulan mengambang tapi lelaki...? Okey, aku gurau.. Tak lawak kan?

"Aku berharap keadaan kembali seperti biasa.. Aku tidak tahu apa yang ada di dalam hati kamu tapi aku tahu dalam hati aku mula ada kamu.. Tapi jika aku antara penyumbang pada kekalutan hati kamu, aku rasa aku perlu memberi ruang pada kamu.."

Errr.. perlu ke aku cakap macam tu kat dia.. Semalam, katanya tak perlu risau.. Tak perlu risau??!! Awak ingat saya boleh duduk senang hati? Kamonlah uncle... Behave like orang dilamun cinta.. Remember??!! Hmmm..since dia kata tak perlu risau, aku bolehlah tarik nafas lega.. Aku harap dah takde 'musim period' macam ni lagi dah... Kalau ada masalah berbangkit, discuss dan buat keputusan cepat.. 


Okeylah, aku anggap case closed.. Dan pesanan aku untuk dia, tolong jangan buat aku risau tak tentu pasal lagi ye.. Tak seronok tau!!! Apa yang kamu rasa, walaupun tak cerita, akan turut aku rasa.. Dan aku harap aku dapat menikmati relationship yang sihat kerana aku mula sayang kamu.. :)


- Enjoy life & happy reading everyone -




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

7 comments:

  1. huhuu... seriously sgt x best bila hati gundah gulana mcm tu.... -_-"

    ernie, maw mntak tlg boleh? vote sy kat link ni kalau sudi. smpai 14 nov je. huhuu.... TQ

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=275396459166164&set=a.275394759166334.63684.165933393445805&type=1

    ReplyDelete
  2. jngn tension2 ya...semoga bahgia selalu disisi anda..

    follow sini^^

    ReplyDelete
  3. Langit? masih bisakah utk ku melihatnya lagi.. atau mmg sudah berkubur...

    ReplyDelete
  4. bila hati diketuk-ketampi besela tuu..hahahmm,.beselaa,,org laki wak..ad ego sikit,.tp,bersabarlah..kalu xde pe2 nnti,,dye akn lebih mnyanyangi awk...(^_^)

    tq.,coz add kat bloglist awk..alwez support u!

    ReplyDelete
  5. susah senang bersama.
    gelisah bimbang pun bersama kan.

    btw, saya kenal humaizi tu.
    rapat jgak dengan dia.
    kenapa ye?
    kenal dari mana?

    ReplyDelete
  6. agree with syazwan, susah senang brsama :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...