Followers

Tuesday 8 November 2011

CLOSET WRITER



Syukur sangat.. Penat jugak touch up blog ni.. Tadi aku hampir-hampir putus asa bila semua yang aku buat jadi tunggang langgang.. Tak tau aku nak mintak tolong kat siapa.. Elok-elok blog aku dalam keadaan sempurna dah jadi terlingkup bila aku gatal tangan usik sana sini.. Nasib baik ada yang bagi kata semangat.. Aku pun cuba lagi.. Dah alang alang blog tu jadi tunggang terbalik, aku pun repairlah lagi.. Actually,before this blog aku Sam Banjamin yang buat.. Memandangkan aku belum lagi letak shoutmix dan Nuffnang so aku pun nak letaklah.. Tapi sampai sekarang aku tak reti reti nak buat.. Hmmm..penat seh!!!

Oh ya, header aku dah baru.. Title pun dah baru.. Sebelum ni title blog aku panjang ; ' Walau kita pandang langit yang sama, tapi kita tetap berbeza..' Sekarang aku tukar kepada : CLOSET WRITER

Kenapa 'CLOSET WRITER'? Okey, makna 'Closet Writer' ini ialah orang yang menulis secara sembunyi-sembunyi tanpa pengetahuan ahli keluarga atau rakan taulan.. Kalau ada yang tahu pun mungkin sorang dua atau yang hanya seminat dengannya sahaja..

Mulanya aku nak letak 'Closet Blogger' tapi macam pelik lak bunyinya.. Jadi, dengan senang hatinya aku pun letaklah "CLOSET WRITER' sebagai blog title aku yang terbaru..

Apa yang korang lihat adalah rupa blog aku sekarang.. Masih nampak 'kosong'.. Pelan-pelanlah.. Tu pun aku dah tido lewat sebab kerjakan benda alah ni dari tadi.. Nasib baik aku suka.. Kalau tak, mau aku nangis dua tiga malam sebab tak dapat tulis entri... Baru terasa nikmatnya bila kita usaha sendiri.. Walaupun terasa payahnya tapi berbaloi kerana yang sukanya nanti kita jugak..



p/s: sedihnya bila kita mengharapkan seseorang, tapi dia tak ada...




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

8 comments:

  1. tak pe perlahan-lahan... sy dulu pun cuba2 jaya je... jgn berhenti belajar... insyaallah... boleh lakukan...

    ReplyDelete
  2. cantik kemas. ringkas dan padat.. nama blog pun dah best....

    pelan2 kayuh.. nanti lama2 pandai la :)

    ReplyDelete
  3. phat serik nak godek2 lagi...dah pernah kena sekali dulu...hehe..skang guna basic layout je ;-)

    ReplyDelete
  4. heheh nape sembunyi2? hehee


    btw folo u . :)

    ReplyDelete
  5. xpe la..biar slow asal comel lpas ni..hihi o_O

    ReplyDelete
  6. Sam Banjamin: i will

    Zulfikar Hazri: thank you very muchieee..

    Phat: Haha..peluh jgk la nak buat balik

    Puan tia: hai..

    Kyosi_sousuke: bukak another blog?

    ReplyDelete
  7. huhuhu i pun tahu menulis je kat blog..yg lain2 tak bape reti.. :) btw i like ur old blog title..tapi yg ni pun macam best jugak..gud idea on blog name..huhuhuh

    ReplyDelete
  8. Hep! jgn sampai putus asa... Ingat.. "berilah aku perkara yang paling sukar..aku akan belajar"... =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...