Followers

Wednesday 3 August 2011

Pergi Tak Kembali...

Assalamualaikum...


Alohhhh...rindunya ngan blog aku ni..


Muah..muah..muahhh..caaayang blog aku..!!


Hari ni banyak betul ye post entri atau status FB pasal rindu ngan arwah ibu, ayah, isteri, suami atau anak.. Sedih saya baca.. Bukan apa..saya macam dapat merasai kerinduan dan sedihnya mereka time ni.. Mesti teringat masakan mak atau kesibukkan ayah time dekat dekat nak raya kan..? Mesti teringat pada suami atau isteri.. Mesti rindu dengan suasana riuh rendah oleh anak anak.. Syahdu tu... Sedangkan saya yang clash saje saje pun rasa sedih.. Inikan pula mereka yang berpisah untuk selama lamanya.. Mesti lagi sedih.. Kalau yang dah kawen tu pun sama.. Bila tengok muka anak anak tu lagi tersentuh hati.. *sob sob*..  Serius sedih nehh..


Kesedihan dan kerinduan tu memang tak boleh nak elak.. Tapi kita yang tinggal ni kena teruskan hidup juga.. Banyak lagi yang perlu kita uruskan.. Bukannya hanya menangis dan menyesali takdir.. Allah itu Maha Mengetahui apa yang Dia aturkan untuk kita.. Just jalani kehidupan dengan baik dan sabar.. Yang penting sentiasa ingat Allah di saat senang dan susah kerana Dialah tempat kita bergantung harapan.. Jangan sia siakan hidup kita begitu sahaja.. Ok people.. Hope korang baik baik saja.. Daaaa..





Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

4 comments:

  1. yang clash saje saje pun rasa sedih??ape itu?hehe~~rase terharu bace entri ni! O_o

    ReplyDelete
  2. btol tu...
    yg hidup kena la berusaha troskan hidop...
    jgn cpt mengalah..

    ReplyDelete
  3. patah tumbuh hilang berganti, mengertilah.. Walaupun berbeza zahirny terimalah....

    ReplyDelete
  4. yang pergi tu kita doakan agar ditempatkan bersama sama dengan orang beriman..Kita yang hidup ni masih diberi peluang untuk merasai nikmat dariNya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...