Followers

Thursday 11 August 2011

Jangan Lupa Namaku..Kerana Aku Mengingatimu..

Assalamualaikum..

Ada sape sape follow cerita Ramadan Terakhir TV3? Disiarkan pukul 10.30 mlm hingga 11 mlm.. Aku bukan nak cakap pasal cerita dia tapi pasal ost Ramadan Terakhir - Jangan Lupa Namaku.. Macam dekat sangat dengan hati aku ni.. Tetiba lak aku feeling sedey pulak.. Ahaks...

So ada tak sesapa antara korang yang terlibat dengan perhubungan jarak jauh? Tetiba lak aku tanya soalan ni ek..? Ok, takde kene mengena ngan cerita aku sebut kat atas eh.. Long Distance Relationship.. Sorang kat sana,awk pulak kat sini.. Susah jugak kan.. Hati kene kuat tuh.. Tak kuat kalu nanges dik... Rindu je memanjang.. Tapi yang penting sekali ialah kepercayaan.. Namun itulah yang sentiasa menduga kita.. Kejap percaya, kejap tak.. Tak boleh gitu.. Susah nanti.. Aku belum nak cerita panjang panjang pasal ni.. Nanti lah ek.. Aku nak korang dengar lagu je dulu.. JANGAN LUPA NAMAKU..





Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...