Followers

Monday, 1 August 2011

Monday Blues Dan Hari Di Awang Awangan...

Assalamualaikum

1 Ramadhan 1432H

Hari pertama berpuasa.. Belum pape lagi aku dah terbabas bangun lambat.. Tulahhh..,gatai lagi tido lepas subuh.. Konon nak baring baring sementara nak tunggu pukul 7.. Haaa amik ko!! 7.30 baru bangun.. Nasib baik aku dah siap siap mandi nak subuh tadi.. Kalau tak.., sms lagi.. "akak,saya lambat sikit ekk.."

Kebetulan hari ni Isnin.. Aku paling suka hari Isnin.. Kalau ada di antara korang yang selalu ada Monday Blues, alhamdullillah..aku tak pernah ada.. Kecualilah bila aku tak sihat.. Tu pun bukan Monday Blues.. Tapi aku paling lemah hari Rabu.. Rasa cepat je berlalu tapi dalam masa yang sama rasa lambat sangat nak ke hari Jumaat.. Aku panggil hari yang di awang awangan..

So pada korang yang dalam Monday Blues tu bangkit bangkitkanlah semangat tu sikit.. Biar minggu ni berlalu dengan penuh keberkatan sementelah sekarang pun bulan puasa.. Tak ada siapa yang mampu meniup semangat untuk kita kecuali diri sendiri kerana kita memang dianugerahkan Allah semangat juang dalam diri.. Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

3 comments:

  1. monday blues? tak de.. tak ade perkataan tu dalam kamus hidup.. sebab suke kerje. tak kire la hari ape pun.. hahaha... slamat berpuasa..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah posa dh msuk hari ke 3 :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...