Followers

Friday 19 August 2011

Gelapnya!!! Terpaksa Raba Raba Nak Tengok..

Assalamualaikum..

Haiahhh..dah dua hari aku tak jengah blog lepas aku tukar itu ini.. Bila aku masuk terperanjat aku.. Ingat salah rumah ke... Gelap! Macam lupa nak bayar bil letrik.. Teraba raba aku nak tengok apa ke bende yang ada kat blog aku nih.. Haha.. Tu lar..nak sangat background itam.. Kunun misterious.. Amik ko!! Tak best langsung.. Ini angkara nak ikut sangat blog lain yang background itam itam tuh.. Hmmm, aku ni senang betul terpengaruh..

Takpe.

Aku balik nanti aku alter balik.. Biar sedap sikit mata memandang.. Sekarang aku tak leh buat sebab kat ofis lagi.. Tak baik buat kerja lain selain tugasan kat ofis kan.. Nanti tak berkat.. Aku tau tu..tapi aku buat jugak kan kan kan.. Hehehe..

Oklah.

Aku blah dulu.. Kita jumpa nanti yer.. Daaaa..


Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...