Followers

Wednesday 29 June 2011

Wardina oh Wardina

Pagi tadi baca sepintas lalu pasal Wardina.. Aku minat kat Wardina tu.. Sebabnya dia tu cantik, bijak.. Selalu jadi panel untuk apa apa program yang berbentuk motivasi.. Lebih best lagi dia menulis buku mostly nak membantu ibubapa lebih mengenali anak anak..


Aku melihat Wardina dari sudut lain.. Aku melihat dia sebagai seorang wanita yang berjaya dalam kehidupan dia..sebagai seorang wanita,isteri,ibu,pekerja,kawan malah sebagai idola.. Tapi biasalah.. bukan semua suka dia kan.. Lebih lebih lagi mereka yang melihat Wardina cenderung ke arah pembangkang..Apa yang aku tau Wardina menyokong pemimpin yang 'Islamic Minded' bukan pemimpin yang korup..Itu yang pernah dia update kat facebook dia lah..


Disebabkan itu ada yang mempertikaikan kerja dia sebagai pengacara di sebuah stesen tv milik kerajaan.. Konon tak sokong tapi tingkah laku ke arah pembangkang.. Hmmm.. Umpama macam kita kat ofis lah.. Kutuk kutuk bos tapi masih jugak kerja kat situ.. Takut pendapatan hilang maka masih kekal kat situ..


Tak nak cakap lebih lebih sebab saya masih melihat Wardina dari sudut lain bukan dari sudut politik.. Tak kiralah kalau dia pernah kata nak join politik..Ikhlas aku kata bukan semua orang yang join politik itu adalah tulen..kadang kadang baru diberi peluang bercakap dalam majlis anjuran kerajaan negeri dah rasa macam wah-aku-ni-boleh-jadi-orang-politik...


Apa apa pun aku harap Wardina tetap teguh dengan pendirian dia.. dan saya tetap melihat Wardina dari sudut lain..INGAT! WALAUPUN KITA PANDANG LANGIT YANG SAMA, KITA TETAP BERBEZA.. Selamat malam... Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...