Followers

Sunday 12 June 2011

hari ni saya telah membuat seseorang terasa hati..seseorang yang saya sayang dalam diam..seseorang yang saya rindu dalam diam..Hmmm..tak semua orang suka cara kita..Tapi dia memang tak suka apa yang saya post dekat fb sebentar tadi..dia rasa saya perli dia dgn repost apa yang dia cakap..Saya tak ade niat langsung pun nak perli..Saya rasa bersalah pulak..Saya dah minta maaf tapi mungkin tak memadai untuk meredakan rasa marah dia..Bila dia kata dia kecewa dengan saya,hati saya rasa pedih sangat..sedih..Saya dengan tak sengaja dah melukakan hati dia..Hati orang yang saya sayang dalam diam.. Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...