Followers

Tuesday 14 June 2011

aku kecik ati la wehhh...

Bila kali terakhir korang kecik ati? Baru tadi? Hmmm..aku dah 3 hari kecik ati..Macam mana aku tak kecik ati kalau post aku buat orang tu marah..Aku suka post kat FACEBOOK apa apa pasal aku ngan dia..Alaa biasalah tu kan..Alih alih dia kata aku perli dia..Sentap aku!! Bila masa lak aku perli dia..Aku pun mulalah nak emo semacam..Aku pun delete semua post yang berkaitan dgn si dia ni..Cewah,konon tunjuk perasaan!!Aku bagitau dia aku dah delete semua sekali (walaupun hakikatnya aku rasa sayang nak delete..)..Tapi dia boleh kata dia kecewa ngan aku..Adesss..aku ingat dia pujuk aku..alih alih dia kata gitu...Huhuhu..2x sentaplah aku..Terus aku kecik ati plus merajuk..Malam tu jugak aku nekad nak deactivate FACEBOOK..Nak dijadikan cerita,account aku tu tak leh nak deactivate la pulok..Apa kes????

Tapi semalam aku update status jugaakk..hehehe..Yang bestnye dia bagi komen ala ala nak pujuk..tapi aku rasa bodek je tue...Apa apa pun sebenarnya aku sukaaa sangat..rasa nak melompat lompat..tapi aku kenalah control..takkan aku nak tunjuk aku sikit juga cair kan kan kan...Aku kene lah serius bila merajuk..So aku tak nak reply komen dia..kononlah...hehehe..Biar dia ingat aku betul betul terasa ngan dia..Waaahhh,dia ingat dia punya kecewa je ye..aku punya hati dia tak ambik kira..isk isk isk..kejamnye dunia..

Itulah sebenarnya cerita yang berlaku sehingga aku aktif balik beblog dua tiga hari ni..tapi biasalah orang baru..masih merangkak rangkak..blog pun macam ntah pape..Budak sekolah punya pun lagi cantik..Tapi tak pe..Usaha itu tanda kejayaan..Sabar itu indah..Aku harap suatu hari nanti blog aku ni dibaca paling kurang oleh kawan kawan rapat aku..insyallah..Bye,selamat malam ya.. Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...