Followers

Saturday 18 June 2011

SPENDE BERJALAN

aku suke betul tgk org pakai jubah..mcm mcm fesyen..skrg org pakai gi keje..wahhh muslimah sungguh bila nmpk dorang..tapi yang x sedap pandang bila smpi tang punggung n peha tu..Ya tuhan..ketat!! Kak Long,kak long dari atas dah nampak cantik sgt tp nape smpi bawah ketat kak long?? Lain kali beli jubah tu biar loose..jgn yg ada cutting..yg cutting tu utk org kurus jerk okeh..nampak abis bentuk spende..tak pasal pasal aku tgk 'SPENDE BERJALAN'.. Adesss.. Tak pun kak long pakai girdle..boleh gak sembunyikan benda benda yg patut..

Lagi satu, aku heran betul dorang pakai tudung ni tapi pakai lengan pendek..kalau pendek takat siku maap le jugak..tp pendek lagi..janggal betul fesyen camtu..rasa nak bg sarung lengan jer..isk isk isk..tapi yang ni aku tak leh cakap lebih lebih..maklumlah,aku pun bertudung tapi kain terbelah biarpun hanya nampak takat buku lali... Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...