Followers

Friday 17 June 2011

Kenapa skrg aku rajin update blog?

Sebab sebab yg kurang munasabah adalah seperti berikut:

1) Sebab ada line internet sendiri dah... Sebelum ni kene gi CC.. Jarang pegi so jarang update.. Leceh sebab dah tentu tentu aku kene bayar.. Pastu suasana bising dgn suara2 yang mencarut dan maki hamun.. Kadang kadang aku risau kut kut aku tertaip apa yang dorang carutkan..pastu tu terpublish.. Tak baek tak baek.. Aku perlukan suasana tenang utk berkarya..Cewah!! Lagi satu,aku takut akan tumbuh bibit bibit cinta antara aku ngan tokey CC ni.. Aku suka duduk menghadap kaunter dia.. Sebenarnya senang aku nak tgk orang kuar masuk.. Kenapa nak kene tgk? Ntah le.. Tak kaji lagi.. So utk mengelak bende tu berlaku,aku nekad nak ada line sendiri.. Errr tokeh tu bujang lagi okey!!??

2) Sebab ari tu dah merajuk update status kat FB..Yelahhh ada org tu kan kata kita perli dia.. Dia kata dia kecewa ngan kita.. Kecik ati kite tau!! Bunyinya macam aku dah rugikan dia tender juta juta.. Tak best betul.. So aku nekad tak nak update status FB sehingga keadaan kembali tenang (kononlah tp tadi aku update dah..hehe)

3) Sebab aku sekarang dah aktif membaca semula setelah setahun aku meninggalkan bidang ni.. Semuanya gara gara aku join MLM.. SEmua bende skrg aku baca..dan aku nak share la info yang aku dapat.. Bolehkan?

4) Sebab BEN ASHAARI & NOWA ada blog maka aku fikir aku pun kene ada blog gak.. Boleh kan kan kan.. Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...