Followers

Thursday 23 June 2011

Cercite Cinta Kita Dah Tamat...

Hari ni berlalu dalam keadaan yang amat tenaaaaanng sekali.. Takde rushing hour macam selalu.. tapi ketenanganku diragut oleh satu sms yang tak disangka sangka.. Dah lama sebenarnya tak dapat sms dari ' X-MEN (bekas en syg).. Sentap gue!!! Seriously aku memang tak cam no hp dia dah.. Perrrgghhh sungguh aku dah lupakan no dia.. Disebabkan sifat lupa aku maka aku pun ter'open' sms tu lalu terbaca.. Haaaa...Pedih hati rasanya.. Maklumlah, dah lama hilang tanpa kabar tetiba je sms bagitau dia ada kat sini... Dan untuk pengetahuan sume ye, aku langsung tak teruja seperti yang disangkakan.. Nape ko sibuk sibuk nak sms aku lagi? Aku tak kesah dah berapa lama kita tak jumpa.. Aku pun dah tak kesah pasal life ko lagi sebabnya AKU DAH ADA BOYFREN BARU!!!!!
Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...