Followers

Monday 27 June 2011

Trend Rambut Pendek

Actually aku cuti hari ni tau.. Kene paksa cuti oleh HOD aku sebab cuti aku tak berusik since February lepas.. Untuk tidak menghampakan beliau amik satu hari jelah.. Tu pun aku dah bosan giler..

Jadi sempat lah jugak aku tengok "Wanita Hari Ini".. Topiknya 'Trend Rambut Pendek'..Jemputannya ialah Aisyah Sinclair dan Chomel Fana... Cantik siuuuttt.. Aku rasa nak berlari ke salon dan suruh gunting rambut cam aishah.. Nak sebijik cam Aishah!!

Elok jugak rambut pendek ni.. Nampak fresh, muda dan lebih confident.. Aku rasa la..dan yang paling penting senang nak urus.. Tips ni lebih pada yang dah kawen.. Hehe.. Oh ya!! masih terbayang bayang muka 2 artis tu tadi.. So sweet so sweet..

Adakah aku akan gunting rambut pendek?? Ermmm.. Hati macam dah mendesak desak.. tapi kalau aku potong pendek, aku dah tak leh buat sanggul.. Bila takde sanggul, pakai tudung tak lawa la bentuk nyer... Kuang kuang kuang...
Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...