Followers

Saturday 1 October 2011

Berjalan Jalan Mencari Lelaki Baik

Assalamualaikum..


Hahaha.. Aku ni memang tak sabar orangnya.. Akhirnya aku berjaya mendapatkan novel-novel Bahruddin Bekri seperti yang aku cerita dalam entri semalam.. Aku beli kat MPH tengah hari tadi.. Rupa rupanya novel novel tu terletak dekat rak novel kanak kanak dan remaja.. Ini cukup bagus.. Memandangkan aku bukan ahli MPH, maka dengan muka tak malu aku tunggu kat kaunter bayaran.. Meminta belas ehsan sape sape yang ada membership card untuk kids.. Hehe.. Memang spesis tak malu!!! Dan syukur ada yang sudi menghulurkan bantuan.. Terima kasih...


Aku beli 3 siri Mat Despatch.. Sebenarnya tak sabar nak ada "Lelaki Baik".. Akhirnya aku berjaya...








Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

3 comments:

  1. best..Diari mat despatch ni rasa macam baca blog lak..try baca novel2 dia..cukup mencuit hati..cewah..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...