Followers

Saturday 29 October 2011

Malu...Malu Sangattt!!!!


MALU. SANGAT SANGAT MALU!!!! Itu je yang boleh aku cakap. Nak kata bodoh, aku tak sampai hati, lebih-lebih lagi kat diri aku sendiri. Haiiii..apalah kalutnya aku hari ni.

Hari ni aku menghabiskan masa berjimba kat Jusco Alpha Angle. Tengok-tengok barang dan shopping sekalilah. Dapatlah beg dan kasut. Tidak lupa buku. Memanglah best. TAPI, yang tak bestnya bila aku tersilap masuk toilet lelaki. Apakehe boleh masuk situ pulakkk. 

Masa aku melangkah masuk tu, aku dengar jugak sayup-sayup ada orang panggil "kak, kak.." banyak-banyak kali. Tapi aku buat dunno je dan terus menonong masuk sampai dalam. Konfius lak aku tengok toilet pompuan lain macam. Aku berhenti dan mata aku perhati dari hujung sini ke hujung sana dan last sekali pada sorang lelaki yang tengah nak shi-shi. Dia pandang aku, aku pandang dia. Nasib baik dia tak menjerit. Okey, aku rasa dia lelaki tulen!! Dan saat itu juga aku tau aku dah buat sesuatu yang bodoh. Rasa langit runtuh kat kepala aku. Aku rasa nak tanam diri aku kat dalam tanah dan balik rumah ikut underground. Dalam masa yang sama, dengar cleaner panggil aku "kak, kak.."- dengan jelas sekali!! Tadi kenapa kurang dengar ye? Aku pun toleh. Nampak cleaner tu tunjuk depan sambil kata "sana,sana.."

Okey, dengan muka selamba aku keluar dan terus masuk toilet perempuan. Ambik masa jugaklah nak keluar dari situ sebab aku dah malu ngan cleaner tu. Aku nak tunggu dia dah takde kat situ baru aku keluar. Dan aku harap, lelaki tandas tadi tak ingat muka aku dah.. Eeeuuwww...  Erniefaizal, lain kali jangan berangan boleh tak??? MENCI!!!!



Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

2 comments:

  1. kah kah kah kah kah... ketawakan dia... ape la awak ni... mcm mane boleh salah... same la ngn saya.. masa tersalah masuk koc wanita kelmarin... rase suwey hidup 40 hari... kah kah kah...

    ReplyDelete
  2. Baru ku tahu apa perasaanmu wahai Sam Banjamin..tp masa tu saya x berani gelakkan awk..baik kan sayaaaa... :P

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...