Followers

Wednesday 25 January 2012

Saya Risau Bila Cuti Panjang Dan Saya Pulak Kerja...

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Hehe..sikit punya panjang tajuk. Tu kira dah okay. Ikutkan nak cerita je terus kat situ. Errr, okey. Tak lawak..

Pagi ni saya perasan kawasan tempat tinggal saya masih lengang. Owwhhh, ada ramai lagi yang bercuti. Biasalah tu kan. Kita ni memang suka bercuti lama lama walaupun time tu bukan raya kita. Tumpang cuti orang kata. Ciri-ciri rakyat 1Malaysia. Ngeee..

Sebenarnya saya risau time cuti panjang ni. Bukan apa. Selalunya saya akan menghadapi masalah nak dapatkan teksi di Seksyen 10 tu (ehem, rumah saya tu). Kalau nak tau, time ni memang you all payah nak dapat teksi. You all??? Saya sorang je kut. Saya pun tak tau mana dia orang ni pergi. Takkanlah cuti dengan teksi teksi sekali!! Tadi pun saya dah mula separuh risau. Separuh lagi saya kontrol ayu. Tak naklah buat muka ketat pagi pagi kannnsss..

Bas? Tak yah la tanya pasal bas. Itu lagi hampeh. Boleh tumbuh uban kalau tunggu. Janji 20 minit sekali. Sekali datang sejam sekali. Haaa, amik. Kejam betul janji camtu tau. Tak suka.

Masa nilah saya rasa nak berlari ke kedai kereta. Keluarkan duit sambil tunjuk kereta yang disukai, "saya nak tu, saya nak tu". Macam beli jajan kat kedai lak kan..? Tapiiii...saya takde lesen.. L

*Sigh* Adakah esok masalahnya masih sama? Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

1 comment:

  1. ala siannya..harap esok masalah awak sudah selesai..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...