Followers

Thursday 15 December 2011

Entri Tengah Bulan - Ringkas Dan Santai

Assalamualaikum..

Hai sayang,

Entri ni ringkas je okey. Don't worry. Aku tak akan usik sweet time korang untuk blogwalk tempat lain.. Just nak cerita sikit yang aku suka sangat bulan Disember. Ada apa tentang Disember? Pada aku bulan ni yang paling seronok. Banyak benda menarik yang berlaku. Dan seperti kebanyakkan pekerja lain, sudah tentu aku sedang menghitung hari, menanti bonus yang bakal aku dapat. Hopefully, kali ni mampu membuat aku senyum lebih lebar. Kali ni aku nak guna untuk sesuatu yang lebih bermanfaat (alasan yang selalu aku guna..hehehe).

Kalau kita pergi ke shopping mall pasti dah ada pokok-pokok krismas plastik. Seawal bulan Disember dah ada. Betapa meriahnya kalau kita berjalan jalan di situ. Aku ada seorang kawan yang suka tangkap gambar pokok krismas. Semua shopping mall dia akan redah. Betul-betul dia ni takde kerja. Time ni juga memamng sales gila-gila. Aku akan beli perfume time ni. Memang jimat!!

Orang kawin, pergi bercuti, buat plan baru untuk tahun depan dan banyak lagilah orang buat dalam bulan 12 ni. Aku pun dah ada plan dan seawal 1 Januari 2012 aku dah mula dengan aktiviti aku. Nampaknya cuti masa tu aku dah pun mula sibuk. Tapi yang paling ketara ialah orang akan tiba tiba berubah menjadi baik. Akan mula dengar orang bertanya tentang azam dan berazam itu ini. Hmmm...aku takde azam!!

Okeylah, teruskan blogwalking uols. Aku nak berenti. esok esok aku sambung. Maybe review novel terbaru Ramlee Awang Mursheed. Actually aku tak sabar nak cerita pasal buku dia. Wellll, demi menghormati peminat peminat dia yang belum dapat lagi buku tu, aku diam jelah walau hati rasa nak meletup. Tapi aku rasa peminat tegar RAM tak akan kisah dengan spoiler. Apa sahaja dari RAM akan tetap dinanti..Cewah!!

Adios darling!!!




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...