Followers

Saturday 25 May 2013

[Travelog] Malaysia Di Hatiku




(Tajuk bukan main!)


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


Memang sudah lama saya merancang untuk berjalan jalan satu Malaysia. Oh ya, travel solo dengan menaiki keretapi. Namun sampai sekarang tak tercapai.


Maka, saya nekad bermula tahun ini, saya akan jelajah Malaysia sedikit demi sedikit tak kira dengan apa cara pun. 


Semoga saya diberi kelapangan waktu untuk merealisasikan apa yang dirancang. Inshaallah.  Doakan ya.


(Fuh! Rupa-rupanya tahun ini banyak juga perkara yang menuntut masa saya).


Untuk kembara Malaysia, saya khaskan dibawah tajuk "Throughout Malaysia". Haha... tajuk tak nak kalah kannn...

Jadi, sebagai permulaan saya akan ke Pulau Langkawi. Bas saya akan berangkat malam nanti.







Jumpa lagi dan selamat bercuti.





Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

4 comments:

  1. sy pun punya keinginan spt anda...cuma keadaan agak membataskan sy...huhu..apa pun wish u all the best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih. Saya doakan semoga kamu diberi kelapangan waktu dan dipermudahkan segala urusan. :)

      Delete
  2. mudah-mudahan sy pun! amin :D salam kenal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenal. Dan salam aidilfitri in advance :D

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...