Followers

Sunday 31 March 2013

[Bukan Resensi Buku] Sudah Tidak Minat


Salam dan selamat berhujung minggu.

Saya perasan sepanjang bulan Mac ini langsung tidak ada apa-apa yang saya tulis. Bukan malas atau sibuk. Saya tahu ada satu rasa yang mula hilang. MINAT.

Orang kata, buatlah sesuatu yang kita minat. Bukan saya tidak minat menulis. Antara membaca dan menulis, saya lebih suka (baca: minat) membaca.

Selalu juga saya dengar-dengar, kalau sudah banyak membaca tentu senang untuk menulis. Tulis sahaja apa yang kita baca.

Haih, masalahnya, apa yang saya baca tidak pula mahu keluar dari minda.

Sekian.




Entri Asal Disini Butang Like Facebook untuk Setiap Entri | BLOG ARCX13.COM Under Creative Commons License: Attribution Non-Commercial No Derivatives

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...